Gutta K⭐️🎼

therealguttak

Whoever showed this boy my challenge HE TOOK IT AS HIS OWN!!!

🗣🔥🤣❤️‍🔥 I Love everything about this video yessssss gawd 😭 "GRAB A BOTTLE" is out now on all platforms ! Continue to hit my challenge and stream my song I appreciate every person dancing twerking etc to it be creative but this oneeeee here I love himmmm 💗 TAG YO LIT FRIEND #grababottlexguttak

Yasssssss y'all betta snappppp!!!🔥🔥🔥😩 omg omg omg y'all really eating my challenge up I'm

posting more keep doing my challenge tag me and #grababottlexguttak and be creative let's get "Grab A Bottle" onna map! 👀🗣🗣🔥 EVERYBODY GRAB THEY BOTTLE!! Sound on tiktok Gutta K grab a bottle ! Let's see who's next to get posted TAG A FRIEND AND REPOST🥶❤️‍🔥

Noooo cause ima really snap tomorrow "Grab A Bottle" Is now out everywhere!!🔥🔥🔥❤️‍🔥 This my challenge I'm posting a lot of my supporters who do the challenge and tag me !!

Let's see if the girls can grab a mfn bottle go stream my song for me tag me and #GrabABottlexGuttak Everybody reshare post on your story pages tell ya granny mommas and aunties TO GRAB A BOTTLE !!!! 👀🗣 Post tag and dm your video let's get it on tiktok and ig !

"GRAB A BOTTLE" Out NOWwwwwww!!!❤️‍🔥🔥 Tag all ya friends RESHARE make ya videos and tag me it's

lit I'm extremely proud of myself if only 2 people heard this and it moved them that's all I care about ! Let's push this song literally yall Go buy on ITunes go stream on Apple Music make ya tiktoks All that and sum thank you again

It's lit im just starting off saying thanks for all the support this gone be a good song I feel it

y'all have pushed me so far and it's finally that time and I'm not stoping so get tf ready ALL PLATforMs !!❤️‍🔥❤️‍🔥🥶🔥 Lemme know ya thoughts I'm ready for all the challenges story repost dance videos twerk videos allat ! TAG me @therealguttak With ya reactions feedback and all I wanna know it all !!! Go stream go stream OUT NOW OUT NOW repost do allat❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥 we been waiting on me to get serious and it's that time I'm not stopping till I'm at the top baby let's take off!

Link in bio "GRAB A BOTTLE" IS OUT NOWWWW!!!🥶🥶🤣 make ya videos challenges send em innn it's lit

No no no noooooo🔥🔥🔥🗣 it's definitely about that time !!! 👀 who ready to "Grab A Bottle" ?

Huh cause it's coming soon ❤️‍🔥 08/26🤫 spam comments for more of a sneak peak ! Tag a friend and reshare!🥶❤️‍🔥 cover art @gouhouse

Why is this still so freaking hilarious 😭😭😭🤣 y'all do P3ople like dis?

The three musketeers 💍🌹 @ianxjd @glo.twinz !!

Comment ya last 5 emojis 😩 and tag a friend for a fb!

Ima let y'all take it how y'all need to !! This song that's going on my ep is so different and hit home for me !!

💗💗🥺 y'all fwi ? SHARE AND TAG SOMEBODY IMPORTANT! "I just wanna ball out sign my record deal and watch em fall out yeah " 🙏🏽

Yessssssssss I wanna thank every ho that braided me in 2020/2021!!😭😭😭💀BALD WHO?

Tag home girl with length !! @kinahthick hit my girl for ya hair🤤💗

had to switch up some moves !🤤😍😍 LOL but last time ima do this danceee!!!

Whoever comments the most get a fb!!👀

Toooo much boooooty inna onesie !😜❤️had the best night ever wtf then JD and his moves😭😭😭❤️ @ianxjd @glo.twinz TAg 10 friends for a fb!

It was the them fa me ! 🔐🤤💗 appreciate all the support frfr y'all really lit !!!!

comment YouTube's for us to do 👀 @glo.twinz @ianxjd

Been official but it's new to y'all ! 🔐💗 @glo.twinz @ianxjd

It's the way they both look at me !🔐🤤 secrets out !!

@glo.twinz @ianxjd ( who still up and support comment 🔐❤️)

1/3 I miss my boyfriends !! 😩😩😩😩 both of em but LAST NIGHT PICS w my old bestie @rich.marcellus yall like these ?😍 (my bfs was ok with these pics)

CARDI AnD LiZzO look at my freestyle!!!!😭👊🏽😘 this rs tho

"Every rumor is true" 😛⭐️ I Swear I'm so cold !!!!

TAG TF OUTTA LIZZO n my queen CARDI B @iamcardib @lizzobeeating hair by ( @rich.marcellus ) clothes by ( @yhari_blaze_ ) 🔥🔥🔥💅🏽

Took alot out of me to even go this far and present this to you guys I'm still finding myself again

from being torn apart over these internet streets this freestyle mean soooo much to me literally I don't wanna get up some days frfr some days I lay there and think why am I going through so much !🥺 i see it's to help others thru what their battling I use to hate looking at myself in the mirror until I thought gutta no matter who loves you fr ! YOU HAVE TO LOVE YOU FR 😢 I'm giving y'all this to say never give up even the strong get weak everyone has a breaking point life's not perfect and everyone falls it's just about how you get up🥺🙏🏽 lmk what you think TAG A FRIEND AND REPOST FA ME! @rodwave @rodwave

OMFGGGgg 2018 was the year for me I did these so effortlessly 😂😂😂💀 TAG A FRIEND!!!

@thatgirljaycole

A lil photo dump of my muffin party !🤪 w my booski and homegirlssss YESTERDAY was everything TAG WHO YOU SEE😍😍 pics by @notlikeyall @glo.twinz @asiandabrat @thisisnivea @iamtrinitytaylor @semaj_lesley

Ayeeeee !!! 🔥🔥👀 been missing but I'm back another freestyle tmmr !

Who fwi lmk in da comments TAG SOMEONE if you UP! (Eisha screaming in the background) hair @crownedbysteph outfit @yhari_blaze_ 💗

I hateeeeee THIS SPRAY 😩😩😩😩😩😩 @crownedbysteph what style y'all think it's giving ?🤪

This love look so genuine I can't sleep listening to this !😿 I'm so sad to see how things have

went in my life honestly I have always just wanted to be rich famous and loved I wanna be able to come to mine about whatever haven't been myself in a minute while keeping my name alive and content flooded I've been keeping my real self my real feelings hid everyone is leaving my life slowly but surely sometimes I just wonder what's my purpose I try to be the sweetest person on this earth I'll give my last to my enemy my family look up to me and just wanna see me make it hell I wanna see me make it my talent has been growing connections has gotten better mental health is so real you guys I'm being a genuine spirit when I say this....Thank you/ thank you for showing me that I can be loved unconditionally without knowing me for pushing me when I'm down I was in a mental house and i learned alot from that I learned suicide won't hurt you it hurts the people around you so many look up to me see me and it makes they bad day good Nd I really fwi but at times I feel so tired of being everyone's light and shine I sometimes need that light from somebody else idk mannn my life changing so fast and I wouldn't want nobody else in the world sharing these moments w other than y'all honestly y'all have kept me alive many days my story so deep nd the book is still open with alot of blank pages one day my story will change the world thanks for giving me chance after chance thanks for sticking by me when others ran my name thru the ground thanks for never giving up on me like I tried giving up on myself thank you😢🥺💜

My wholeeee face changed 😂😂😂😂😂😂😂😂

My baby loooooooking toooo good tonight NS 🤤😭 the others act like they couldn't get it !!!!!😂😂😂 @luvenchanting

Yessssss had to show up for my baby book release event as BOy GuTtA 🌈❤️ @jessikatheprankster congratulations beautiful get y'all "IN MY FEELINGS" Journal!

I need some box braids In ATL😩😩👀

@lilnasx I'm proud of the leading LGBT community artist !

✍🏽🔥❤️ wanted time show LOVE TO THIS RECORD TAG @lilnasx for a fb!!!

THOT SHITTTTTTT FREESTYLE!!🔥✍🏽 I'm so cold bruh TAG A FRIEND AND @theestallion make her see this!!

Favorite line?

@flomillishit @flomillishit omg so I loveeeeed this beat I had to just 🍝 EAT!!!

Tag her y'all fwi ? "Eat on this kitty, Big lion dig in" Tysm @g.o.a.tglue

I meaaaaan what can I say !!!!🤤👅 stoppp mfn playing on our time @darealsupabihh Tag a friend for GOOD LUCK!!🤪

My supporters sooooo HOooOOOD I luv ITTTT😂😍😍😍 no shoes jumping outta moving cars !!

It's the love fa me

Look, dímelo, turn me 'round
Treat me like a watch, bust me down🤤🌈 @iamcardib @normani Like this right?👅 tag @iamcardib

It's time for tattoos cause these piercings really KILL MEEEE😩😂😂😂 "feel like I'm going blind in this eye bitccckh"😂

@trinityraeen slayed my face omg👅🤤

Just some lil content for y'all to drool 🤤 too!! W3 have a special moment coming soon...

Ima lowkey do her dance at church on Sunday !! 🥵😩😂😂 (doing the trend y'all)

face card a-1 ion care about a ex LITERALLY NOT THE SAME🧨💎 hair by @damienneflagler mua :

@mula.shalom y'all fwi ? Tag a friend

Omggggg mannn this hair process with momma GOAT 🐐 @damienneflagler was hilarious "who baby cryin" caption this y'all !

Who ready for the haiiiiir?🤪 @deninedefined come get laid

Homosexuality hate is so real but this gay get active I'm so ready for y'all to see me on screens SUPER SOOON!!🔥🔥🔥🌚

Can never get my hair did in peace 😭 ima be posting more crazy wild post REAL soon !

These two made me danceeee🥵🤪 love dem to death party this weekend ATL?👀

A walking blessing!! Single gutta got good skin Nd a fatty 🤪💗 y'all want more pics?

God has done it again!🤯💗 BIG 21 wanna thank all my supporters for being here when nobody else was couldn't keep pushing without you guys!💗💗 fav pic ?

1,2,3,4 ??? Tell me happy birthday 🎁🎉 hair by @kravekay

Omfgggggg🤪 BIG 21 AT 12!!!! Pics tomorrow omg sooooo readyyyyyyy🤫🤯 dermal changes hurt bad asf!

TELL ME HAPPY BIRTHDAY

@piercedbylauren @piercedbylauren my baby seem to always like to put me through pain!!!

😩😩😩🥵 BIRTHDAY AT 12 YALL READY??? 👀

Yuhhhh BIG HAPPY 4TH 🤯🥵🥵🥵 Birthday in 3 DAYS Forgive my hair !!!!

4th of July lol freestyle REPoST and fwi tag a friend 💯 who ready for the birthday look?

Excuse my French ! But even a 🦻🏽 ho heard me eat this time !!!! Yuh soo tag aa friend 💜

Idc my freestyle out tho babies who up ? Let's have a ft gc !🥵💜rate this look

Continue to do what I do best !!🔥❣️ write and creative on ho's yuhhh nowww BACK MINDING MINE'S🖖🏽 TAg a friend lmk ya thoughts!!!👀

my brother always here bruh ! Love him and THIS TIKTOK 💗🌈

5 years and im still dat mf 🤪🌈 thanks to all you guys my babies have seen so much change and growth with momma gutta but watch me tote this wagon 🤪

I'm his new homescreen 🤤 put me on ya story if you up !!!! Do I see a lil boooooob 👀 hair by :

@iampersuasian 💗

I hate this process of the wigs !!😩😩💜 @iampersuasian guess what colors we doing and book my girl 🤪

Just swipe left baby🤤 then say hey !

I can't wait to drop this song y'all really gone fw this!!🔥⭐️ I'm really raw asf !

Tag a friend and let em know

Soooo yeah shirt for pride 🌈 bars for the ho's w my sissypop @i1kendal_ Tag ya friends for a fb repost and lmk ya thought!!!🔥🔥💯

Ohhhhh yeahhhh @iamcardib @iamcardib my girl is back and I am too😂😂💜 had to show love and do my dadadadadada!!!

Tag her until you CANT Tell me what you think 🤔 ☁️ (less than a day type shi) repost

Hunnnnnabanddddddd hunnnnnnnnabannnnnnddd!!🤪👏🏽🔥🔥!!! And GUTTADOLL is out now LINK IN BIO!

Run it uppppp

I need me a mfn JET😩😩😩😩

All star team ain't no bich doin it better 🤪🖊 comment ya birthday find ya twin rate us!!😍

"All these ho's call me malcom but don't put me in the middle"🔥🔥🔥🤫 Cute freestyle one two for y'all!!

Tag and reshare!

"Two step in the rain" 🔥🔥🤫 out now all streaming platforms!💜🔥 thoughts

i can't even move rn I'm just so numb hurt

My luh shootah 🤞🏽💘 @shyfromdatre

Lmaoooooo omg the girls was ALL shaking !!💝

I don't play lmaoooooo tag a friend😩

Birthday 🎂 almost here July 7th ugh BIG 21 BIG GUTTA👑 new year new blessings New OPPORTUNITIES!!!

Y'all dig the professional pics?

I mean what can I say I'm shitttttttttttn on em "ALONE"😋👑

💜 missssssed himmmmmm @hakeemnewkirk

Ohhhh yeahhhh @trinarockstarr @trinarockstarr they don't know nan ho💦🔥 sum slight i wrote passing time on a plane TAG N REPOST !!!!!

They know my name "GUTTA K" 🔥🖊 if they don't well hello I'm HERE!!!

Tag a friend and repost if you FWI👀🔥

Oh There She Go ⌛️🤪 @aflbeautybar

Who up make me know it !! Soo y'all see the body coming together?👀💜

I meannnnn ain't nobody really fw us frfr !!!🔥💦 and ima always push and I win all the time QUEEN!🤪 @chazzdadoll REPOSTT and tagggg!!!

Yuuuuuuh gutta shxt AYEEEEE !!! Tag @saweetie @saweetie 🔥💦 I'm being risky tonight SPAMMmMM

I get overly excited ho😭😭😭😭😭😭😭

I went a lil different cause @iamcardib @iamcardib took me to the Bronx 💜🔥🔥 took it to the bodega TAG HER FIRST ONE I SEEN SO FAR realllll bardigang!!!

Repost!!!

Before I actually told my people I was gay I did videos to express myself🥺😂😂 but my granny wasn't having it this day!

TAG A FRIEND

Y'all really let me do this stuff back in the day 💀💀💀💀😂 tell dem ho's "you madddd" !tag a friend

Should I just keep this here?🥵

When I pop out I stand out ! 🥵💅🏽 we make these mfs so madddddf iloveyou soup !!!

Need to be somebody son view 🥺😍 y'all fwi?

A quick lil slayyy y'all like me with wig or braids ?? 👀🔥❤️

Photoshop where ?? Got a new body y'all fwi 👀 lmk who up?❤️ comment your bday and find ya twin NEW BODY !!

Dey only mad cause my azz got fatter🌚💅🏽🤫 dm fa promo!

Y'all wanted a cute lil freestyle session with the queen of BIGO and the Queen of Dis side of town!🔥💅🏽 share this mf TAG A FRIEND!💯 @darealsupabihh

Felt like I should pop my shii today AGAIN !🤪💅🏽 tell em "I'm playing" 😂😂🥶TAG A FRIEND AND REPOST

Since I missed freestyle friday🤪 and everything I said in here!

I SAID WHAT I SAID!!!💅🏽 TAG A FRIEND! REPOST FOR ME

All in my bizzzz 😂 @darealsupabihh

When we do our danceeee🤤😍 @darealsupabihh

It's the "HEY CARDi " fa me🤣🤣😭 it's called vacuum butt therapy!

Natural Nd amazing results ❤️ @lexluxebodysculpt

Kinky bob 😩 let me start back going awf onna gram I'm bored again!!

Shapppeeeee is coming in soooo tea thanks too @snapbackcurves my butt is actually fuller just after a session I'm definitely going for more catch ya on @snapbackcurves live soon go follow😍❤️

@iamcardib
@theestallion love is not the word😭❤️ im super proud!!!

And cleared it 💅🏽

#TRAPMONDAYS @ ACE ATLANTA
THIS MONDAY! 10p-2:30a

FREE TILL 11:30P W/ TEXT (KTPENT TO 545454)

Live Performance by @therealguttak
Sounds by @iamangelx

$10 Hennessy. $150 Bottles.
4300 Buford Hwy Ne • Atlanta, GA

DM @ceo.vaun or Text 404-757-9412 for free sections!
#TrapMondays #ATL

Lmaoooooooo she gagged best Music video shoot I done had a blast👑😍 @mixed._tre proud baby

I'm sorry you can't keep up new year different moves🤤🐐 Hair @lipstickpinkk MUA @astonbrunel which is your favorite?

A humble queen 🤪👑 been super active with the freestyles lately so much in store coming!!!!🐐 SO ORIGINAL y'all fwi?

tag a friend

@theestallion @theestallion Had too come on my "GUTTA SNOW" ❄️shiit NEW FREESTYLE LMK YA THOUGHTS Bye L.A be back soon 🔥🔥 TAG MEGAN

Goodmorning from tha three🤤

Ion brag but I can cAuse I'm really making moVess 🐐🤤 L.A Vibes is everything .. single and happy!!


Hair : @hairbydemyaa
Clothes/shoes : @therealjadahblue The beautiful human : @therealguttak

I meannnnnn Freestyle Friday !!! 🙈🔥🔥🔥🐐 IN LA LIVING GREAT @blacchyna @asiandabrat queen had to comeeee fucc da game up real quick TAG CHYNA AND ASIAN 🤪 ThOuGhTs?

@poloholic_214 made the beat!🔥

These are soooo funny to me😂😂😂

This song seem to fall in my heart when people past away 😢 somebody I had a very close connection

with passed away and god brought this song on me to share to you nobody is greater than him no matter how high you search no matter how low 🕊💔 Rip @willthemodel @willthemodel you meant so much to me was soooo ready to see you again this week in LA but Instead I gotta come back and bring flowers 🥺 call yo loved ones and let them know you truly love you I wish we could tell eachother again I wanted to bless y'all with this song he loved my talents and believed so much in them go drop a ❤️🕊 from gutta this still a lot for me you guys I LOVE EVERY LAST ONE OF YOU GUYS @willthemodel watch over me love you crazy dude😢🕊 you've touched a lot of us through a app and in person we love you!

🥺 I be wanting to sing to y'all sometime what you think 🔥🐐 big moves big soon!! (Might delete)

Cardi just don't understand I love tf outta her💯🐐💯❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Yessssss" UP" freestyle doneee❤️❤️🔥🐐 tag @iamcardib till you can't nomo!!!

W my baby @mixed._tre we ateeee a/o to @kardicute

Mood for Valentine's Day 😢🤣🤣

Now shall I drop the song ?🥵🐐

Who else moooood is this😩😂

I literally hate this mf😂😂😂❤️ @ayoo.kaell

Hey babies y'all ready for me to start back showing out👀🙈

I can understand why they mad now ! I'm really doing this 🤤🎤💖💖 y'all ready for my EP?

Y'all miss me dancing ?

Soooo should me and @i1kendal drop the full song ? / video? Lmk!🗣🤪

Queen and Doll ready fa it ALL !!😍😍😍 @i1kendal

Just scroll and tell me what you think💖🤪 makeup by @astonbrunel

Ain't no competition I'm da best player on the court 🤪💖 who fwm? I like single gutta better

Corvette corvette 💙💃🏽🕺🏽what y'all doing who in Texas ? @ifendibuh

Pray for me ❤️ need positivity around me my mind is everywhere!!

"I'm high asssssss a bichhhhhhhhh" 🗣🔥 link in bio all platforms in a few days🎁

Y'all tripping like seriously 😩😂 can y'all tell my boyfriend to hurry back to me

I wasss so drunkkkk😭😭😭😭😭

Walk 🤪

Depression is serious it can really take a MF out!

Full video posted ! Ugh I swear I been working y'all 🔥💭 thoughts and this @asiandabrat new beat go fwi

Idgaf bout nun of dat shxt🙈🔥🔥 @asiandabrat I liked this beat !!

Tag a friend lmk whatchu think 💭

Didn't know it was me ? Welp ya know now😂😂😂🔥 ICONIC Over 50 million on just this video alone!!!!✍🏽TAG A FRIEND

I'm really not understanding y'all steady saying this weird shi🙄🙄

Yes god send this to somebody who need it 🥺🗣

Full video posted go fwi tell me ya thoughts go run it up🗣✍🏽 #signguttak

Gutttttta shxt ayeeee!🗣✍🏽 ummm I've been working hard for y'all lately I love my supporters sooo thoughts ?🥶 tag somebody and share for me !!!

Bruh I kill my self sometimes😂😂😂 @kinahthick did this bobbb❤️❤️❤️❤️

Yuuuuuh ! We had to slide one last time !! 🙈✍🏽 @i1kendal

@mixed._tre ion think they ready✍🏽🗣

Mhm @theestallion yunno I had too ✍🏽🗣 5 mins lil summm summ nun major !!!

Tag meg tag meg 🗣 thoughts @i1kendal @khaithefinest

Girl

Lmaooooo I almost did the chicken scared of the chicken 😂😂😂💀

Y'all want part 2 😂😂😂

@m__pointblankk got me right y'all literally stop playing!🤞🏽🔥💈 Orange Park Mall

Michael Jackson HEHE wtf funny 🥵🔥🔥🔥🔥 okaaay ate what you think ?? @i1kendal

@gouhouse @gouhouse @gouhouse got me righttttt🤤❤️ boooook nowwww

Mood on Christmas Day 🎄 omg I was sooooo drunk 😂😂😂

Ughh Hennessy + booking = 🙈

Merry Christmas a lil early 🙈🤤 I got wrapped by the best! @braidsby_tanika

When your legend when you legendary ! 💅🏽🤤 you shine no matter what @braidsby_tanika

Yesterday video shoot was just tewwww much 😩 it's worth it tho

Had a great day 🤤

You ho's ain't gone fight me fr anyways keep watching💅🏽✨ makeup by @astonbrunel

And she bad 🤤 ain't to many fw her so they speak ill 💅🏽

Omg omg had to get it redone 😩😭😭 @piercedbylauren ain't no jokeeee!💀😂

Mood when they start making us get that chip to shop and etc!🥵👊🏽😂😂 I Got sum for y'all

Like mfn @keyisqueen said MY WAY OR THE HIGHWAY🔥🔥📸 I'm on my Shii road to a million Tag a friend !!!

Thoughts? 👀 @i1kendal

Ouuu this one hit different POV

Yuuuuuuh another lil banger y'all want the rest it's already recorded 🗣🔥🔥🔥 huh ? Let me know !

Repost and tag 5 friends for a fb! W my twin @mixed._tre

Mannnn this is just nuts 🥺🥺 rip von y'all another rapper gone to soon I send prayers out to the family and friends kids and mothers stop the violence 😢 this was somebody son too!!!

@kingvonfrmdao

Lmaoooooo and we are here again 😭😭❤️ has to come show Megan and Texas my stank a** walk again!!!!😂😭 LMAOAOAOA tag a friend

Meanwhile they said the girl ate and I starved you must be silly 💅🏽😍

Ahhh push it !🗣😩 only pic I took tonight had a car accident over tonight I'm good tho ❤️

Lmaoaoaoaoa omw to get this headddd done had to shake🗣😂😂😂

She clearly see me swinging my legs HO GO TF AROUND 💀🙄

Omw to get my hair done 7-Eleven workers wanna be cute 🙄😂

Can't ever just get my hair done😩😂😂

Bend it ova BUST IT WIDEEEEE!!!😈💕 we got the ho's scared to come outside 👀 ima miss my stink!

I'm not here for no drama we just here for some answers !😋🪓🔪

He tryna sign me 😋 @only_1zan new hair bop or flop ?🤷🏽‍♂️🗣 I remix everything who up?

Scaryyyy ahhh ho🔥💕 ain't nobody slomo to our song yet did I snap ?🖤

New lil skit!😭😭😭😂Lmaoooooo w my baby @killumantii who fw it ?? Should I do more like this?

Boy you will forever be missed !!💙🗣 @zaywoah all the good things I've heard you said about me

from your friends and family I really appreciate your life bro frfr so happy to have seen you smile in that casket one more time it broke me to see you that way but it helped my mind and spirit I'll never forget you I love you zyiair 🥺😇until next time see you soon on the other side ! Save me a spot

Up and can't sleeeeep tomorrow is gonna be a hard day in Ohio I LOVE YALL Comment if you up🌹❤️😍

I meannnn I'm single idk why cause I'm pretty asf💅🏽😍 who single with me🥺 tag a friend might delete @officialkeeno did it😍

I can't rn🥺

Can't believe we really saying goodbye to you Zay man it was just yesterday we was cracking jokes

talking shi 😥🥺 you was so dope and so much life to live god called one his lucky angels home and all your friends can do is mourn 😥 we all love you and have memories to hold onto forever please watch over me tell my dad I miss him save me a spot in heaven love you man @zaywoah 😥

This hit different he always been supportive of me even tho I'm openly gay he was one heterosexual

that have never treated me differently I'm so sad to say RIP @zaywoah 🙏🏽🥺 just told me I'm doing good and keep it up now I wanna say keep it up and save me a spot up there ! Love you Brody watch over the blessed ones 😪 Restinpeace zaywoah weluvyou!

Turn a nigga gang-gang, he gon' go to war 💄💅🏽 S/O to my dad I love him so much my performance was amazing I couldn't have did this without him love yu dad @_fame89

Another day another DOLLA🗣😌

I actually do this daily for my babies just don’t show y’all ima be dropping sum real sooooon🤯🗣❤️ THOUGHTS ??

Share on ya story

A lil midnight hour freestyle for y’all !!!🗣❤️ sum slight and cute thoughts ??🤔👀

I think this is because of liquor 🍸 did I snap ?? Whooo uppp?

Yuuuuuuuuh and I said what I said !!!✍🏽🔥🥴 sum quick for the morning.

Time TAG A FRIEND AND RESHARE who fwi? 👀👀

Somebody said Cardi posted me 🐳🌊 WAPPPPPP

#wapchallenge I meannnn y’all ask for me too give a lil 1 ,2🤭🔥💦 TAG MY GIRLLLLL @iamcardib @theestallion DID WE EAT ???

Hair : @kinahthick

WAP 👅 WHO STILL UP MIGHT DELETE🌈

Brother ate that❤️ am I getting thick orrrr I’m trippin ? Who up

Ain’t nobody wNt smoke w luh gutta 👊🏽👅

HAKEEM: Gutta finna scream watch....😩😩😩😢 TONIGHT HAS MADE MY NIGHT !!!

I GOTTA FREESTYLE THIS @iamcardib @theestallion I LOVE YALLLLLLL

Okay I ate this too ✍🏽😍 vc @bracefacelaii

Different me !! 😏 happy vibes w da new “Bawdy”

I was a cutieeee😍

Not y’all turned this into memes and shi😩😩😂 I was really sad omg this kinda funny tho

LMAOOOO stop playing in my face 🤣🤣💀 fmo tiktok theonlyguttakay TAG A FRIEND TF IS LITTLE DIRK

Who wanna be my shoulder rn I need to cry for a minute 😩❤️

WHEN I TELL YOU IM IN TEARS 😩😩😂 Cause I was so lost lmaoooo TAG A FRIEND ICONIC

I thought a broke nigga said sum...🤣🖕🏽😋

Whachu call it ! 😋 THICCCQQQQQ WHO UP

I’m fucking with the bob !🖕🏽

Issa bob kinda day 🤪 fuc wit da pink bob fashoooo!

Whooo dat 🤪 y’all up ?

Weeeee all can’t forget ICONIC MOMENTS !!🤪😂😂 TAG A FRIEND

welp another piercing @piercedbylauren we done did it againnnn🥰 tattoo video coming !!!

THIS HURT SO BAD😂

UH OHHHHHH ITS THE QUEEN OF THINGS BIRTHDAY THE GIRL IS IN THE DUB CLUB !!😍🥰 I feeeel soooo old lmao BUT HAPPY BIRTHDAY TO ME TMMR OH YEAH ITS UP 💅🏽 IF YOU FUCC W ME WISH ME A HAPPY BIRTHDAY PERIODDDDDD ❤️

Who know eisha no word for word 👀😂 I’ll wait ? Ima send somebody 50$ Wassuh lol cashapps👀

We don’t careeee....💕😂😂 lmaooaoaoa who up ?

Omg omg omg @jenafrumes snappppped go tag me and eisha 😍😍😍 she out here taking it up a notch!!!

Forever gone be missed 🔐🥺❣️ RIP BIG BRO

OMG AT THE GRADUATION 🎓 PERIOOOOOOOOOD

Please pray for me I’ve tested positive for covid 19 idk what to do rn mannnn I’m in tears I’m shaking my mind is everywhere I love y’all so much man I wouldnt have been here without y’all PLEASE PRAY AND SHARE MAN 🙏🏽😢💯 STAY IN THE HOUSE FR PLEASE #prayforgutta

mood everyday !!! 👊🏾who up

I’m just a wholeeee mood in real life !😈😋

Moooooooooooood😩😩♥️

UGHHHH THIS VIDEO GONE GIVEEEE ME LIFE I ALREADY KNOWW!!!😩😩😩😍 SONG DROPS ON THE 20Th!

MUSIC VIDEO DEFINITELY GAVEEEE🔥🔥‼️Who readyyy ???

🤯💔

Pulling up with the ponytail all summer 2020 like wasssup !!😂😂 my hair longggg neowwwww

Tell my bitch I miss her and love her !! I think my page messed up 🐐♥️ who up

Sooooo what you think ??👀🤯 TAG A FRIEND “pus so hot like a MFN hotbox sauna” 🔥🔥🔥🗣

PREMIERING NOWWWWW !!! LINK IN MY BIO LETS MAKE THIS A HIT♥️😍😍😍 CLICK MY BIO LINK DROPPING NOWWWWW

Sooooo excited to announce my first single video‼️😈 WE REAL REAL “LITTY” IS OUTTTTT NOWWWWWW!👏🏾🔥🔥🔥 LET SEE WHAT SHE DO REPOST ON YA STORY AND TAG A FRIEND FOR A FB !!!!

LINK IN MY BIO‼️‼️♥️ shot by @cohunnitshots prod: by @poloholic_214

Look at the way that I walk !😍👅 LITTY MUSIC VIDEO DROPPING REAL SOON YT: Therealguttak

omgggg 😍😂 LITTY MUSIC VIDEO WAS A SUCCESS!!! Who still up?

Makeup @beatbymolly hair by @rich.marcellus

Chileeeee this TikTok shi got my weakk😂😂😂👀

What’s ya favorite lineeee😍😍😜 TAG A FRIEND LINK IN THE BIO!!!

KMSLLL HAD TO GET MY OTHER SIDE💓😭😭I’m donee with piercings 😂 lmaooooo TAG A FRIEND!!!

Ig we can say me and my girl had a goodnight 😍😘 say goodnight to us !!! WHO STILL UP?

Mannnnn prayers go out to the family it’s really touching me man this was a happy man with a family death is not a joke god bless all you guys !!😢🙏🏽😢🐐

LITTY OUTTTTT NOWWW CLICK THE LINK IN MY BIOOOO!!!!❤️❤️🔥🔥🔥 GO LIKE COMMENT AND SUBSCRIBE TAG A FRIEND AND REPOST ON YA STORY

OUT NOW CLICK THE LINK IN MY BIO YO bishhhhh mad cause I’m coming through real Litty!!🔥🔥👏🏾💯 YESSSSS GO FOLLOW ME ON TIKTOK !!!!

@ therealguttakay👏🏾🤯 click the link in my bio and subscribe 🔥🔥

LMAOAOAO LIT FRIEND VS BORING FRIEND WHOS WHO? 😂😂😂😂💀 TAG A FRIEND OMG (share on your story) MOOOOOD

Mhm trade gutta😍😭 1 or 2 ?

Mood 😂😭😭

2020 finna be a lit ahh year my babies ready ? 🤔😍🌴 Issa vibe @crownedbysteph dis it TAG A FRIEND 😍

Which one 1 or 2 😍💙 ima let you pick TAG A FRIEND LOL TRUE TRANSFORMATION

I really hope she make it thru what they telling me !

😢🙏🏽 I just want her to know I forgive her for everything and still love her god please bless her ! 😩 this was somebody that was like a Bestfriend now everybody mad I’m sending love she lost a kidney bruh that’s not a game nomo anything could happen Nd it’s been on my heart ! Get well eisha and even if she don’t get to hear or see or even respond my chest is looser 🙏🏽💜

atp I’m doneeeee with piercings 😩😩😩💀 phone died but I tried the tongue in the middle 😢 TAG A FRIEND ( @piercedbylauren SONG BY ME “LITTY” COMING SOON

LITTY OUT NOWWWW!!!! Click the link in my bio !!!🐐🐐🔥

Even tho we been through alot I don’t wish hurt or pain on nobody no matter what I hope everything is alright and I’m praying for her and her family!😞🙏🏽

BIG SISTER AND LIL SISTER 🤣🤣🤣 TAG THAT CRAZY FRIEND💀

LMAOAOO WHO IS MAKING THESE😂🤣🤣 KMSLL TAG A FRIEND!!!

Life is hitting a bich hard rn🙄🙄

By far the worst feeling ever same spot😩😩😩🥺 I’m in pain what’s the worse piercing spot?

The queen fingers up so that mean fucc em all 👑🖕🏾💕 braids by @giftedhandsondeck finna post like crazy !!!!

I’m sooooooooooo Excited to let y’all know that my NEW FIRST SINGLE IS OFFICIALLY DROPPING THIS FRIDAY!!🔥😛🔥👀 ON ALL STREAMING PLATFORMS YALL GONE REALLY FW “RILEY” PERIOD WHO READY THO????

PRE SALES START WEDNESDAY 🤭🔥🤭produced by @poloholic_214

Omg look what I founddd❤️😍😍 tag who you see

Living life happy unlike most !🤞🏾🗣

real trade boy shxt😋

A quick lil slay for VIRGINIA!💅🏽👑 @kingdidthat @kingdidthat you did that frl frl who ready for “GUTTA NOOOO” 👀🔥 TAG A FRIEND

PSA !!!

OMG LMAOAOAOAOA “My Way” 😂😂😂💀 Nun to post today more coming soon TAG 5 friends for a fb !!❤️😂😂😂

LMAOAOAOALA “Come here OffsEt”🗣😂😂💀 YALL NEED THIS GUTTA BACK RIGHT ? TAG 5 FRIEND FOR A FB !!!!

Ms King Amiyah Scott & Ms Queen Gutta Kay Had Entered The Chat 💭 💋👑 @kingamiyahscott

OMGGGG LAMAOAKAKA😂😂😂💀 I LITERALLY SCREAMED!!! Tag a friend

Lmaaaaaoaoaao “YOU GET OUTTA HERE” 😂😂💀😂 omg I gotta get back to these who agree? TAG 5 FRIENDSS

Doing some cheap promos dm me now !!!👀😊 Apple Pay and cashapp

Who want a fb from me and rell😂😂💀 COMMENT LOL COMMENT LETTER BY LETTER!!!!! TAG SOME FRIENDS

I know I’m not up alone...😩🙈🌈 who tryna text I’m bored

When I walk thru they all talk but ion gaf !! 😍❤️ WHAT TIME YOU SEEN THIS ?

Okay sooooo it’s that time babies !!!!🙈🤭 which one is it giving ? SPAM THE COMMENTS

I Gotta get back to my videos !!! Granny always had me messed up 🙈😂😂😂 LMAOOO TAG 4 FRIENDS FOR A FB

LMAAOOOO A ALL TIME FAVORITE!!!💅🏽🖤😂😂😂 KmsL TAG A FRIEND OMGG LOL